Royal Black
Hello.
Hi guys. Izzatur Fatihah, 14, Shah Alam <3



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Izzatur Fatihah

Crush
15.11.12 | 06:50 | 0 comments
Hai. Hari ni nak cerita sikit pasal crush lala. Dia comel tauu. Tinggi, handsome. Dia baru je break dgn girlfriend dia. tak tahu kenapa. dorang serious sweet. Okay dah dah.
Pernah sekali tu, budak form 2 exam. so, budak form 1 & form 2 rehat sekali.
 masa tuu hari rabu.
Lala baru balik dari bilik seni yg depan bengkel tuu. kan ada lorong ann sebelah tuu.
kat situ lah lala jumpa crush lala. dia otw pegi canteen, lala otw pegi koperasi. Dia pandang lala, seriously. comel gilaa you know. Masa tu lala jalan dgn azreena.
Azreena punn pandang gak muka dia. Sepanjang perjalanan tuu, dia pandang lala tk pejam pejam mata dia. Lala punn tgk je lahh kan muka dia. Lala sukaa gigi diaaa.
Awhhh. Lepas je dia pegi, lala rasa mcm nak jerit gilaaaa gila ! Lepas tu, aku pegi lah lepak dekat pondok yg aku selalu rehat tu.
Pastu, geng dia mcm merayau rayau dekat tepi pondok tu. Sekali kannn weh, dia nyanyi. Sedapp weh suara diaaa. Yg hadi pulak, pandang aku je senyum senyumm. gila agak nyaa.
Yg crush aku pulak, panggil panggil hadi sbb Daus Zaki nak jumpa hadi.
 Hadi ahh ajak teman. aku tak nak
sbb time tu aku tgh makan. so, hadi tk pegi. lepas tuu, crush aku dgn Daus Zaki datang kat tempat yg kitaorang lepak tu. Daus nak jumpa Hadi. dorang jumpa kat temann pondok tu je.
Time ni, first time weh aku dengar suara crush aku. comel mel mel mel mel.Lepas tu, loceng rehat punn berbunyi. Aku kejar hadi sbb nak tanya apa yg daus tu ckp.
Tahu daus cakap apaaa ?! hmmmm
BIARLAH RAHSIA ~
kbyeee ><


Old things | New things