Royal Black
Hello.
Hi guys. Izzatur Fatihah, 14, Shah Alam <3



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: Izzatur Fatihah

*cedih*
13.12.12 | 21:20 | 0 comments
Hai. Lama dh tak update blog yg comel sangat ni. You know lah, hari tu aku pegi langkawi. Malam masa sampai tu, family aku pegi kedai chocolate tau. Terbeliak k mata tgk chocolate byk sangat. pastu, aku nampak satu chocolate ni. bentuk love, memang comel sangat k chocolate tu. ingat kan nak beli untuk crush, tpii hmmm. tk yah lah. Lagipun, bila dapat jumpa dia kan. Okay, cakap pasal crush. Dia dah getback dgn gf dia. hmm, sokay. Asal kan dia bahagia. Bila aku cerita benda ni kat ecah, rasa mcm nak nangis je weh. sedih gila kot. Lepas je aku break dgn dia, aku try untuk ignore dia. Tpi susah gila weh. Kawan kawan aku je yg faham pasal benda ni. Lepas aku break dgn dia, boleh di kata kan. Tiap tiap minggu aku mimpi dia. mimpi yg sweet sweet pulak tu. Bila aku cerita benda ni kat ecah. Ecah mesti ckp, 'move on je lah lala. dia bukan untuk kau'. Fuck k. Saje nak patah kan semangat aku. Then, malam tadi. aku mimpi dia lagi. Rindu weh dekat dia. dah berapa bulan dah tk jumpa dia. ehh. Sweet gila weh mimpi tu. kalau korang jadi aku, mesti korang mcm asdfghjkl. Tpi... hmmm, kbye :/


Old things | New things